Mot Stockholm det bär.

Innan jag började med bloggen hade jag ett potentiellt jobb på gång i Stockholm. För nästan två veckor sedan fick jag lämna några referenser och det gick tydligen bra.

"Jag har talat med dina referenser och skulle nu gärna vilja träffa dig personligen för en arbetsintervju. Har du möjlighet att komma till Stockholm nu på torsdag?"

Jag får väl tacka referenser som eventuellt läser det här för att ni sagt positiva saker. Men vilket fall som helst blir det Stockholm på torsdag. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Madeleine Stenslind

Du e så jävla grym Jonas (förlåt uttrycket) :)

kram på re

2009-07-21 @ 11:42:24
Postat av: Pär Lindroos

Hoppas att du fixar resan från Arbetsförmedlingen, dom betalar ju alla sökanderesor, samt att de betalar för flytten om du får jobbet! = )



Lycka till!

2009-07-21 @ 12:45:25
Postat av: Jonas Svedin

Tack Madde!

Pär: Ja jag visste det här med att de betalar resan, men det med flytten hade jag inte en aning om. Tack för den infon! :)

2009-07-21 @ 13:34:27
URL: http://gegrabbenettjobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0