Jonas åter en del av Mittuniversitetet?

Fingerspitzengefühl, vilket för övrigt är ett av mina favorituttryck inom tyskan. Det slår förstås inte favoritordet der Bleistiftspitzer (pennvässare), men ändå.

Nåväl, åter till sak. Fingertoppskänsla. När jag förstod hur det var fatt med reklambranschen i våras ville jag gardera mig inför hösten. Därför sökte jag till Mittuniversitetet och ekonomistudier. Ja ni vet ju alla hur det gick sen.

Ekonomi känns aldrig fel att ha med sig i bagaget, jag har en känsla av att det kommer vara mig till nytta i framtiden. Så här efteråt känns det bra att jag sökte något.

Jag har inte för avsikt att läsa flera år, men en termin eller två vore trevligt. Som sagt är det här något av en nödlösning, eller i och för sig kommer jag aldrig att kunna kalla studier för en nödlösning. Men jag har i alla fall blivit antagen.


Jonas med Mittuniversitet i bakgrunden på tiden det begav sig.


Kommentarer
Postat av: Pelle

Bäst man gratulerar då! :]

2009-07-17 @ 00:57:48
URL: http://www.jobbaioslo.se
Postat av: Malin

2009-07-17 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0