Intervjun.

Hur var då intervjun? Ja först och främst skulle jag inte kalla det för en intervju, det var snarare ett mycket bra samtal.


På kajen möttes jag av honom jag skulle träffa (det är fortfarande lite hemligt vem denne är), därefter gick vi upp till det fantastiska huset. Väl där fick jag träffa hans fru och barn. Bemötandet var mycket familjärt och trevligt.


I två timmar pratade vi om allt möjligt. Mig, jobbet, företaget, fiske, träning etc. 


Ja jag vet inte hur jag ska sammanfatta det hela mer än att det verkar som att jag får jobbet om jag vill ha det. Nu känns allt väldigt förvirrat. Jag måste bestämma mig till i morgon och börja jobba om ungefär en vecka. Det är fantastiskt jobb och jag skulle nästan vilja kalla det mitt livs chans. Men att bara flytta ner till Stockholm inom en vecka och inte veta var man ska bo är ju inte något man gör hur som helst. I alla fall inte jag.


En ostmacka fick jag med mig på båtresan hem. Trevligt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jo! Det är visst sånt man gör!

2009-07-26 @ 21:02:43
URL: http://eskapi.blogg.se/
Postat av: En av Åsorna

Underbart spännande! Klart du tar jobbet, en sån springtur ska väl inte vara förgäves? Dessutom måste du ta chansen att bättra på lokalsinnet i huvudstaden.

2009-07-26 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0