Inte ännu en modeblogg.

Kära läsare det ni ser på bilden nedan beror inte på något hällregn, nä det är resultatet av en kamp mot klockan. Som ni kanske minns skulle jag igår åka båt ut i skärgården för arbetsintervju. Den enda båten som gick i lämplig tid. Jag hann med, men ett dåligt lokalsinne ställde till det en aning.



När den här bilden tas har jag precis kommit på båten och jag är glad över tre saker:

1. Jag hann med båten.
2. Jag löptränar.
3. Jag har med mig min packningen och en extra skjorta.

Hur intervjun gick får nu snart veta.

Kommentarer
Postat av: Huvénskan

Hehehe tur du har ombyte!

Hoppas intervjun går bra, håller en tumme!

//Marie

2009-07-25 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0