I Sundsvallsnatten.

Jag måste säga att det är väldigt roligt när man inser hur många som hört talats om bloggen. Igår var jag och några vänner ute för att umgås några timmar. På stället där vi befann oss var det minst tio stycken som kom fram och började prata om bloggen. 

En av dessa sa att jag var för bra för Sundsvall och att jag borde bege mig härifrån. Det låter väldigt skrytsamt från min sida att nämna det, men vad är det för fel på Sundsvall? Kan man vara för bra för Sundsvall? Vill man vara för bra för Sundsvall? Jag är det då inte.

*Inlägget har redigerats i efterhand då det blev aningen felvinklat i första skedet.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Varför är så många så bitter över Sundsvall, precis som att Stockholm som skulle vara bättre. Du skulle ju kunna se det som så att du borde stanna för att höja kompetensen i den stad du är fostrad av =O)

2009-07-23 @ 12:44:33
URL: http://jennial.wordpress.se
Postat av: Jensa

Det är ju jag som fostrat honom! :-)

2009-07-25 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0