Ett jobb för någon annan.

Jag tackar Jonathan för tipset om det här jobbet som han trodde skulle passa mig perfekt.

Det är som "Bloggande stjärnreporter för Idol 2009". Bitvis lät det väl lite roligt, men så kom jag till en del av jobbannonsen.

"Har du en naturlig sensationsnäsa och en lika vass tunga som penna? Är du ett socialt fenomen med karisma värdig en riktig Idol? Kan du skapa underhållande text, bild och film? Är du en orädd medietalang med ohämmat Idolintresse? Då är det dig vi söker."

Ett ohämmat idolintresse? Nä fy bubblan. Men det finns säkert de som har det. Då tycker jag att du ska söka. Det är kanske en chans att komma in i TV-världen. 

Hmm, det här kanske hade varit min chans att sluta på ankare på Sportspegeln och därefter komma till det jag anser är meningen med livet: Bli SVT:s julvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0