Driva företag är ingen Röda Korset-verksamhet.

Säkerligen finns det många som blir bitter på sin arbetsgivare när man arbetslös. Jag har faktiskt aldrig känt denna bitterhet. Om man jobbar inom den här branschen och "hänger med" i vad som händer såväl på jobbet som i den övriga branschen får man ha full förståelse för att det blir uppsägningar. Driva företag är trots allt ingen Röda Korset-verksamhet.

Nä, jag vill passa på att lyfta Frosting Kommunikationsbyrå (tidigare Reklambyrå) där jag lärt känna några helt fantastiska människor som jag sannerligen kommer sakna att få jobba med. Jag önskar dem all lycka.

www.frosting.se

Edit: Med Röda Korset-verksamhet menar jag självklart inte att försnilla pengar, även om man lätt kan tro det efter senaste tidens skriverier.

 

Kommentarer
Postat av: Signore J

Hyggligt av dig att lyfta fram din arbetsgivare. Jag tror däremot att de gjorde ett misstag när de släppte dig. Klimatet kommer bli tuffare där uppe, och de är inte lätt att rekrytera bra och talangfull personal. Samtidigt gör du rätt som ser det positivt, och agerar proaktivt.



Är inte det minsta orolig för dig!



Välkommen till STHLM. Förr eller senare hamnar du här. Hörde att Lagrell ska lägga ned och de vore väl en bra tjänst?

2009-07-08 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0