Timmar.

I morse gav jag mig ut 06.00 för ett fotouppdrag. Träffade ett gäng roddare som skulle ställa upp i veteran-VM. Trevligt gäng. Nåväl, det var skönt väder och fint på Gärdet, så jag hade det bra. Sen har det snurrat på som tusan hela dagen. 15.30 insåg jag att jag inte ätit något än, men som så ofta förr läste en kebab problemen. 19.00 var jag klar för dagen. Rätt skönt må jag säga och det är inte utan att det är en viss trötthet i kroppen. Men nu är det lilla projektet klart. Nu rullar det stora, ja rentav gigantiska, igång istället.

Wow.


Kommentarer
Postat av: TT

Känns rätt skönt att en kebab läste ditt problem (inte löste)och gav dig mat. ;-)

2009-08-20 @ 14:03:35
URL: http://thomashansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0