Hur går det för dig Jonas?

Jo, jag ska inte klaga. Som alltid är det lite trevande i början men jag måste säga att arbetet kommit igång väldigt snabbt. Den här veckan ägnas åt ett annat projekt än vad som är tänkt som mitt huvudprojekt. Så idag har jag ringt, ringt och åter ringt för att få tag på människor som kan ställa upp på bildlösningar av olika slag i olika miljöer. Med andra ord; kopplat på någon form av charm.

Vilket fall som helst så sitter jag på Söder med byrån Familjen som jag nämnt trevligare. Mycket trevliga människor och jag jobbar med mitt och de med sitt, men det fungerar fint. Den stora skillnaden är väl kanske tiden till jobbet. Från två minuter i Sundsvall till närmare halvtimmen Stockholm, inklusive promenader till och från tunnelbanan. Men det ska väl gå bra det med.

Det enda jag saknar just nu är den regelbundna träningen. Men jag ska försöka hitta mig ett gym illa kvickt.

Nej, nu ska jag försöka hitta till matvaruaffären utan att försnilla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0