Jonas Svedin, åter en del av Sundsvall.

Repetition av information brukar ibland vara ett vinnande koncept. Därför tänkte jag berätta vad som hänt mig senaste tiden. Många av er kanske redan vet, men inte alla har jag förstått då jag nästan dagligen får frågan vad jag gör i Sundsvall.

 

Jag flyttade alltså till Stockholm för att jobba som projektledare på Studio Jens Assur. En otroligt spännande tid där vi endast såg möjligheter. Jag skulle vilja beskriva Jens som en smart idéspruta till konstnär. Sen får ni lägga vilka värderingar ni vill i ordet konstnär. Fantastiskt trevligt var det i alla fall.

 

Innan jag for var min far sjuk och efter nästan två månader i Stockholm stod det klart att inget mer fanns att göra. Jag bestämde mig därför att avsluta jobbet omedelbart och återvända till Sundsvall. Jag vill samtidigt passa på att tacka Jens som lät mig sluta omedelbart och ansåg att jag gjorde det enda rätta. Så här i efterhand ser jag det som mitt livs bästa beslut.

 

Det hann inte gå många dagar från det att jag återvänt till Sundsvall innan jag fick ett erbjudande om nytt jobb och i måndags gjorde jag min första arbetsdag. Ni finner mig nu på Mittuniversitetet med den trivsamma titeln universitetsadjunkt. Jag har helt enkelt gått in i lärarrollen och kommer under våren exempelvis jobba med kurser som Varumärkets kommunikativa roll, Marknadskommunikation, PR- och branschanalys, Kommuniktion och omvärldsbevakning samt den spännande kursen och konferensen Communicare.

 

Så där har ni mig. På något sätt känns det som att komma hem.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är så välkommen Jonas! Tillbaka till stan och tillbaka till Mittuniversitetet.

2010-01-12 @ 19:02:32
URL: http://jennial.wordpress.com
Postat av: Frida

Välkommen tillbaka till bloggen :)

2010-01-14 @ 21:11:49
URL: http://eskapi.blogg.se/
Postat av: Lilli

Vad glad man blir av att läsa detta inlägget. Kanske för att det är lite av ett drömjobb för mig personligen visserligen, men ändå. Blir helt klart inspirerad av din blogg. Tack!

2010-05-15 @ 14:02:02
Postat av: Melanie

Hej. din blogg är lite av en inspirationskälla för mig. Va fint att du håller till i Sundsvall dessutom. Ska dit på bröllop om två veckor.. Hoppas staden är lika välkomnande som min kära hemstad Malmö :)

2010-08-02 @ 21:52:31
URL: http://jobbsokande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0