Kvällens arbetsplats.



Ja den skådar ni här.

Vissa brukar ibland fråga vad man gör som projektledare. Jag brukar säga att man fixar. Endera sitter man i telefon, skriver mejl eller deltar på något möte, men ibland gör man något helt annat; fixar helt enkelt. Det var det jag gjorde ikväll. Tre timmar har jag spenderat i denna kajak. Efter en minuts snabbgenomgång om hur man sätter sig i kajaken och hur man ska hålla paddeln tog jag och Jens plats i dubbelkajaken. Inte nog med att det var första gången jag satt i en kajak, nä vi paddlade i till klockan var nio på kvällen genom det centralaste av Stockholm, ja vi slussade till och med. Tuffhetspoäng så det heter duga!

Ganska nyligt hemkommen kan jag konstatera att det var en oerhört rolig kväll och jobbet verkligen har fått en smakstart.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter hur bra som helst lilljonas. Fortsätter det såhär kommer du klara jobbet galant!

2009-08-17 @ 23:15:03
URL: http://eskapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0