Åtta vinklar av Stockholm.


1. Jag blev blev förkyld min andra dag i Stockholm och hostar fortfarande som en tok.
2. Jag jobbar en hel del. Förra veckan bjöd på en par 12-13-timmarspass. 
3. Jag har fortfarande inte någon tv. Det är lite tomt faktiskt.
4. Jag har idag testat den lokala affärens grillade kyckling. Ett viktigt test som ni förstår. Klart godkänt.
5. Jag saknar Giffarnas hemmamatcher. Hoppas på vinst ikväll.
6. Jag har hunnit träffa många med anknytning till Sundsvall. 
7. Jag blir dagligen tillfrågad om vägen till något ställe av turister. Ser det ut som att jag vet? Det gör jag inte.
8. Jag blev i lördags igenkänd som han från Sundsvall som har den där bloggen.


Kommentarer
Postat av: Gustaf Lindqvist

Skönt vinst av Giffarna ikväll!

2009-08-24 @ 21:52:27
URL: http://lindq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0