När man får hem sista jobbet i brevlådan.

Under min tid på reklambyrån har jag haft logistikföretaget SCA Transforest som kund. Det sista jag gjorde var att slutföra produktionen av deras kundtidning New Ways som utkommer fyra gånger per år och distribueras över hela världen. Idag kom det numret till mig på posten. Det kändes på något sätt som det slutgiltiga slutet.

Nedan ser ni förra numret. New Ways Edition 1 - 2009.
Projektledning och upplägg av tidning - Jonas Svedin. Design - Robert Höglund. Bildbearbetning - Frida Klang.



Gå in på www.scatransforest.com för att läsa numret. Det är förövrigt jag som byggt upp den sidan i Episerver en sommar för två år sedan. Grundprogrammering och design stod Hallvarsson & Halvarsson för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0