Ett tips.

När jag pratade om mina meriter för tjejen på Arbetsförmedlingen berättade jag att jag varit projektledare för en arbetsmarknadsmässa på Mittuniversitetet 2007. (Sundsvalls Akademiska Arbetsmarknadsmässa, SAAM)

Jag insåg att det var aningen ironiskt att jag nu stod här när jag en gång arrangerat en mässa för studenter och arbetssökande när jag nu själv stod där som arbetssökande. Hon skrattade lite lätt när jag berättade det innan hon blev allvarlig och sa:

- Du borde ju söka jobb här!

Ska jag tolka det som något positivt?


Kommentarer
Postat av: André

De ville anställa mig också med då jag var där. Så jag sökte en tjänst som arbetsförmedlare via deras ohyggligt osmidiga ansökningssystem. Tyvärr fick jag aldrig något svar. Det var ironi i så många steg att man skrattade en vecka efteråt.

2009-07-13 @ 23:39:51
Postat av: Anonym

Hej du! Vem vill inte vara med och tävla om veckans blogg? =)

Pris: Du får en hel veckas länkning från min blogg!

Gör steg för steg här: http://robinjjohansson.blogg.se/2009/july/utkast-du-skriver.html



Ha det bra! =)

/ http://robinjjohansson.blogg.se

2009-07-13 @ 23:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0