TV.

Jag har väl aldrig varit någon större älskare till att titta på TV. Men nu när jag sitter här i min soffa och stirrar rätt in i TV-möbel utan TV måste jag medge att det känns aningen tomt. Dessutom saknar jag att avsluta kvällen utan Seinfeld. I lägenheten jag hyr finns surroundanläggning med DVD-spelare, ja jag har till och med en VHS-spelare - men ingen TV.

Så sitter du i Stockholm och tänker att det är synd om grabben. Låt säga att du har en tjock-TV ståendes på vinden som du vill skänka eller säga för liten slant. Hör av dig! (Det gör inget om du även bor i Hjorthagen så jag slipper bära åbäket alltför långt.)

Kommentarer
Postat av: Linnea Lundberg

Hej!

Nä det var ett tag sen vi sågs, var väl i 8:a 4 år sen.

Jag gör inte så himla mycket just nu, tog studenten i våras så jag bestämt mig för att ha sommarlov medans jag söker jobb, känns lite hemskt att säga att jag är arbetslös, så vuxen vill jag inte vara så då låter det bättre med att säga att man har långt sommarlov iställe. Men till våren så ska jag söka till polishögskolan och hoppas på att man kommer in.

2009-08-14 @ 00:14:02
URL: http://linnealundberg.blogg.se/
Postat av: Vanja Höglund

hejsan tremänning!



Även släkten har hittat hit, tack för din inspirerade blogg, du fick mig riktigt att sätta igång med jobbsökandet och med mina slumrande planer om Stockholm. Har nu fått iväg 14 brev :-)



Och hoppas lämna Umeå och lilla långskog för ett tag, väntar med spänning på vad det blir..



Studerade ju i samma veva som du på Mittuniversitetet, fast då till Journalist.

2009-08-15 @ 17:01:35
Postat av: Jonas Svedin

Hej Vanja.



Roligt att bloggen inspirerat till jobbsökande. Det var ju en av tankarna med bloggen. Jo jag minns ju att du var på MIUN. Men det är inte journalist som är drömyrket om jag förstått saken rätt?

2009-08-16 @ 17:17:29
URL: http://gegrabbenettjobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0