Studio Jens Assur.

Ja, så heter min nya arbetsplats. Jens Assur är en av Nordens mest prisbelönta fotografer som även jobbar med film. Jag börjar om en vecka och kommer att flytta ner till Stockholm.

Assur har ett stort projekt på gång för att belysa naturen och våra gröna näringar. I det projektet krävs en projektledare och det är där jag kommer in i bilden. Dessutom kommer jag även att jobba vidare med Studio Jens Assur och på ett eller annat sätt engagera mig i övriga projekt.

Vill ni läsa mer om Jens kan ni göra det här:

... Studio Jens Assurs hemsida.
... Lite information från SF.
... Jens goes Hollywood 1.
... Jens goes Hollywood 2.

Och hur fick jag då det jobbet? Ja, häng kvar så ska jag berätta. Men först en morgonpromenad.

Kommentarer
Postat av: mia

ååh coolt! Grattis! P-A filmade ju en kortfilm tillsammans med honom för ett par år sen, han verkar grymt duktig!

2009-08-03 @ 09:23:07
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: x

meh typiskt att kvinnor alltid ska vara först med att säga det jag tänker säga =(

Grattis killen!

2009-08-03 @ 10:53:19
Postat av: Jonas Svedin

Tack så hjärtligt!

2009-08-03 @ 11:09:02
URL: http://gegrabbenettjobb.blogg.se/
Postat av: zara

Vad härligt att folk kan lyckas. Jag håller min dröm i mina drömmar, för än har jag inte kommit så långt. Jag vill jobba med film ,klippa eller skriva manus,. Jag gick en utbildning, men tyvärr hoppade jag av. Men när jag såg att du fått ditt drömjobb, så känns hoppet större att det kan gå, om man vill.



2010-12-27 @ 15:19:01
URL: http://orginalet.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0