Så här gick det till.

Ja, nu är det kanske vissa som undrar hur jag fått det här jobbet. Svaret är som så många gånger förr - kontakter. Man känner alltid någon som känner någon. Sedan jag började plugga har detta varit min taktik. Att engagera mig och att skapa kontakter. 

Nu hade jag sådan tur att en kompis känner Jens Assur och rekommenderade mig för tjänsten. En dag ringde Assur och vi har efter det haft ytterliga några samtal, jag har varit på besök honom och jag har även lämnat referenser som fått säga sitt om mig.

Nätverka är banne mig ett av de löjligaste orden jag känner till, men innebörden måste hyllas.


Kommentarer
Postat av: Ann

Stort grattis till jobbet och välkommen till Stockholm. Du kommer trivas som fisken, för det gör man här :)

2009-08-03 @ 15:01:02
Postat av: Jonas Svedin

Tack!

2009-08-04 @ 21:59:11
URL: http://gegrabbenettjobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0