Jaha, när ska man blogga då?

Det är korta dagar i Stockholm. Ja alltså livet efter jobbet. Först ska man åka lite tunnelbana och titta på lite grejer för lägenheten och sen ska det åkas lite tunnelbana igen. Låter inte så märkvärdigt, men av någon konstig anledning tar det tid. Jag kom nyss hem och klockan är nästan nio. Vanligtvis brukar man vid den här tiden tränat, ätit och hunnit med lite allt möjligt. Nu har jag inte gjort något, men jag har köpt en massa bra grejer på IKEA för en liten slant. Tack Ingvar!

Nä, i morgon ska jag allt fotografera lite så ni får se hur jag har det här nere i Stockholm. Några önskemål? 

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Ja, när ska man blogga.. inte helt lätt

2009-08-19 @ 09:22:27
URL: http://ronniejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0